design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

dinsdag 15 januari 2008

Goed doel, nummer 2.

Hoi lieve scrap-fanaten,

Zoals sommigen van jullie weten, heb ik een aanral jaren geleden een succesvolle scrap-marathon gehad in de zeehondencreche te Pieterburen om geld in te zamelen voor Lenie's seals.
Dat had voor mij een succesvol vervolg, want ik werd door de organisatoren van de KreaDoe gevraagd het voort te zetten in Utrecht en Lenie kwam de opbrengst zelf halen op de laatste zondag!
Nu komt de creche misschien wel naar Delfzijl en daarmee gaat voor mij een droomwens in vervulling, want ik ben HELEMAAL verkocht! Heb een zeehondje mogen vasthouden, ik heb het getempt en medicijnen mogen geven, alsmede de vispap. Ons eigen Scarppy uit mogen zetten op Ameland......Kortom.....
DIT WAS EEN GOED DOEL! WAARVOOR IK VELE BEKENDE SCRAPSTERS EN DONATEURS, ALSMEDE LENIE 't HART en MEDEWERKERS en MIJN VRIENDINNEN TINEKE, MEINA en KAREN en MIJN MAN EN KINDEREN nog dankbaar voor ben, want zonder hun was het NOOIT GELUKT!!

Nu heb ik een andere CHALLENGE!
Op 5 januari jl overleed- na een moedige strijd van 5 jaren- ons buurvrouwtje.....
Zij laat een man en een zoon van 12 jaar na.
Een vreselijk drama: het vriendje van onze jongste zoon zat zondag zijn verhaal aan onze keukentafel te doen en ik moet zeggen........
Waarom moet alles zo lang duren?
Waarom wachtlijsten? Waarom zijn er in Nederland nog steeds mensen, die overlijden omdat er geen ZORG genoeg is?
Zelf ben ik DONOR, dwz wanneer ik hersendood zou worden verklaard....Dan mogen ze alle bruikbare organen, enz. gebruiken om andere mensen ermee te helpen!
Ook Ingmar van 11 wil dit, maar hij is te jong!
Ja, ik weet het....WAT EEN ZWAAR ONDERWERP!
Maar eh......Kunnen we met elkaar geen geld bijeen scrappen voor de strijd tegen eierstokkanker?

Mochten jullie willen helpen: graag een reactie!

Alle beetjes helpen, toch?
Al zouden we maar drie moeders kunnen redden!

Veel liefs, Scrappy Jen D.

Geen opmerkingen: