design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zondag 21 maart 2010

Demo





Hoi allemaal,
Gisteren mocht ik bij de Pipoos in Groningen weer mee doen en het was weer gezellig en lekker druk!
Heb nog een aantal bekenden gezien en ik vond het reuze leuk de zoon van Jacqueline eens te kunnen bewonderen! Wat een knul al weer! Ik vond het super, hoor, Jacquleine!
Je bent dan ook zo'n lieve meid!
Verder was het mijn beurt de CHALK weer eens een nieuw leven in te blazen en ik moet bekennen: het was LEUK! Want....ik stempelde met behulp van een lijm pad (kleurloze lijm) op papier en dan kleurde ik het in met chalk...
Het geeft een prachtig effect!
Ben dus weer helemaal "verliefd" op mijn oude chalkdoos, die inderdaad werkloos lag te liggen.... En ja....Bij veel dames kreeg ik te horen': "Krijt? Ja, daar doe ik niets meer mee! Zonde, he?"
Na de demo gingen velen richting huis met een glue pad!
En zo was de dag weer een succesje.
En dit was een gedeelte van de kaarten, die ik heb gemaakt. De rest is achter gebleven bij de Pipoos: in de vitrinekasten.
Wel dom, dat ik mijn scrap LO niet heb gefotografeerd....
Die kunnen jullie dus in het echt bekijken in Groningen...
Ha, ha...
Voor sommige van jullie wel een eindje uit de buurt, he?
Dag, dag,
Jen.

Geen opmerkingen: