design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

maandag 18 oktober 2010

Fairytale Event op 1, 2 en 3 oktober 2010.





Wat was het een fantastische gebeurtenis!
Paper and Pictures in Doorn had dit prachtig scrapevent georganiseerd.
Truike en alle medewerksters en teachers: nogmaals bedankt voor alles!
Ik heb er geen woorden voor....
Het was echt SUPER! We werden iedere dag enorm verwend!
Het begon al op vrijdag: na het inchecken hebben we met een drankje getoost op een mooi weekend met elkaar. Truike hield een openingsspeech en daarna gingen we naar het avondmaal, hetgeen bestond uit een heerlijk lopend buffet.
Toen snel je spullies halen, want er stond een WEEKENDPLANNER o.l.v. Monique Jacobs op het programma. Die WEEKENDPLANNER is absoluut een schitterend project geworden. MONIQUE: CHAPPEAU, hoor! Ik heb het nog niet af, maar het wordt een snoepje!
Alles zat onder de glitters, ha, ha....
Het hotelpersoneel zal nog tot de kerst glitters vinden van ons allen!
We hadden het allen zoooo druk: geen tijd om de consumptiebonnen in te wisselen. Snel maakten we allen contact met elkaar en ja....scrappen verbroederd...of in dit geval: "verzusterd".....
Op zaterdag hadden we weer een heerlijk ontbijt in buffetvorm en daarna allemaal naar de desbetreffende zalen voor de workshops, waarvoor we ons hadden ingeschreven.
Bo Bunny, Prima Marketing, Maya Road, enz. Allemaal ongelooflijk mooie workshops! Sommige telden als dubbele workshops, maar daar kreeg je dan ook echt waar voor je geld. Ik had twee enkele workshops en ook deze waren toch ook fantastisch! De materialen, die we kregen? PRACHTIG! De teachers waren ook allemaal SUPER!
Uit buitenland en van Nederlandse bodem.....
ECHT SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!
Iedere avond lag er een cadeautje onder ons kussen en dat was ook zo leuk en mooi.
Het schort kon je op pimpen en hiermee kon je een prijs winnen, maar sorry....
Ik had er geen tijd voor: ik was helemaal weg van mijn lopende "projecten", ha, ha....
Tot diep in de nacht zat ik op mijn kamer te scrappen> heerlijk!
Op zaterdagavond was er een verloting voor Pink Ribbon en geloof me: de loten vlogen de deur uit....Met het gevolg, dat een aantal van ons geen lootje meer kon kopen...
Pech, dus....Maar de hoofd- winnaar werd eens even BLIJ gemaakt! Er waren uitbundige cadeau's te winnen, maar de hoofdprijs was.....
Ja, jullie raden het vast en zeker al wel?
VOLGEND JAAR GRATIS HET QUEENS WEEKEND! Dat werd gewonnen door een aardige mevrouw uit EMMEN, die haar geluk niet meer op kon!
LOGISCH!
Zondag nog lekker een dubbele workshop van Monique: Maya Road albumpje naaimachine en die heb ik nu eindelijk klaar! Ik zal het snel fotograferen en publiceren, want die is echt zo mooi geworden. Heb er wel heel erg veel aan toegevoegd, maar dat zal Monique me niet kwalijk nemen. Ook de MAKE AND TAKES waren superleuk en alles was zo goed verzorgd! Als er iets miste, dan renden de meiden om alles in orde te krijgen. Alle dames en heer van PAPER AND PICTURES: HEEL ERG BEDANKT VOOR ALLES! HET WAS ONBESCHRIJFBAAR GEZELLIG EN JULLIE HEBBEN ONS WEEKEND GEMAAKT!
Volgend jaar komen we weer (dat hebben een aantal meiden van ons al afgesproken!), alleen neem ik dan wel mijn kroon mee, want als QUEEN wil je dan toch ook een KROON op? Dus meiden: SPAREN! SPAREN EN NOG EENS SPAREN VOOR DIT EVENT!
Goeie dag gewenst,
big hug, Jen.

2 opmerkingen:

Romy zei

Ik heb zoveel mensen hierover horen praten en het klinkt inderdaad als een geweldig weekend. Wat leuk dat je er ook bij was:) En zo te zien heb je mooie spulletjes mee naar huis genomen. Ik ben benieuwd naar je creaties:)

Riet zei

Nou jij heb een geweldig weekend gehad Jenny,ohhh als ik dat lees dat was om te kwijlen meis.
Dat had je nodig na al die spanning.
Hoe is het met Peter,gaat het weer een beetje,
Wat was er nu eigenlijk gebeurd,een hart aanval toch niet,hoop ik.

Wens jullie heel veel kracht en sterkte toe.
Knuffel Riet.xx