design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

woensdag 6 april 2011

Een bijzonder cadeaudoosje.

Deze creatie zag ik op de blog van Jeanet. Zij zit ook in het Design Team van YOUR ZOAP (Gepke) en ik moet eerlijk zeggen: ik vind haar en de andere vier dames toch wel scrap-toppertjes, hoor! Toen ik dit schitterende doosje op haar blog zag, was ik meteen verkocht! Ik heb het eens goed bekeken en toen heb ik het geprobeerd na te maken, tenmniste het doosje.
Het versieren heb ik wat op mijn eigen manier gedaan.
Jeanet, ik hoop, dat je het ziet als een compliment!
Ik "lift" bijna nooit creaties van andere mensen, maar dit vond ik zooooo mooi.....Dat wilde ik toch ook eens proberen.
En met die prachtige papierlijn "Bleu Pastel D'Hollande" was het helemaal een feestje!
Dit is een doosje, die ik zeker erin hou! Een heuse aanrader!
Fijne avond en veel plezier,
lieve groetjes, Jen.

4 opmerkingen:

Jeanet zei

Ik had hem ook van iemand anders hoor Jenny, maar hij is prachtiggggg geworden !! Gaaf plaatje....leuk om te geven zo'n doosje he !!
Liefs Jeanet

Ellen de Boer zei

Wat een prachtig doosje heb je gemaakt, ben er helemaal weg van! En die papierlijn van Gepke is ook zo leuk :D

Groetjes Ellen

Ilonka zei

wat een super doosje! ziet er heerlijk romantisch uit! ennuh wat het tule betreft, gewoon de heattool op zetten, voorzichtig beginnen, je ziet vanzelf wat er gebeutd! liefs en hugs XXX

Riet zei

Ohhh wowwwww,schitterend,zo lief plaatje,prachtig papier.

Liefs Riet.xx