design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

vrijdag 3 juni 2011

Hemelvaart 2011.

We hadden een heerlijk en ontspannen dagje.......
Helemaal voor ons gezinnetje alleen....
Heerlijk als je altijd omringd bent door velen!
Het was een dagje waar iedereen zijn/haar eigen dingetje kon doen. Ik heb eerst een rondje tuin gedaan en zie hier: wat groeien de hangende aardbeien! Vooral in de vroege ochtend kan ik zoooo genieten van de stilte en de plantjes....
Mama maakte de "zomerresidentie"in orde en zorgde voor de hapjes en drankjes, papa maakte zijn buitenkeuken en zijn WEBER start klaar en de jongens vermaakten zich met bellen blazen en boekjes lezen, de hond rustte zich eerst eens lekker uit, om ons daarna uit te dagen voor een robbertje stoeien met zijn knuffel. Kortom...zo'n dag om in te lijsten!
Ik heb mijn fruitserviesje en mijn tapasspullen in het buitenkastje gezet. Wel handig: hoed ik niet steeds heen en weer te sjouwen.
Ik hoop, dat jullie allemaal genieten van het mooie weer,
fijne dag en liefs, Jen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

wat ziet dat er gezellig uit bij je.Ik kom maar eens voorbij :))

De aardbeien beginnen nu pas rijp te worden.Maar ja ,wij lopen altijd achteraan.
Het weer wil niet zo.Pas zondag wordt het weer mooi.

een gezellig weekend, Lilly

scrappy jen d zei

Ha, ha....
J ebent van harte welkom, hoor! En je weet het± ik meenhet van ganser harte!!!!
De logeerkamer is zo in orde!
Fijne dag en lieve groetjes, Jen.

a portland granny zei

I just love your pa;tio area and furniture. Looks like lots of outdoor fun will be had this summer! Great set-up...and beautiful, also. Sure would be fun to drop in and share a barbeque with all of you!

Got you wonderful newsy email which I will answer very soon. I need to collect my thoughts before writing a real letter!