design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zaterdag 22 december 2007

MERRY CHRISTMAS TO ALL!

Lieve scrap-vriendinnen en cursisten,
Ik had zo graag nog een kerstborrel willen drinken en wat willen scrappen....Ja, voor de Kerst nog, maar ik hoorde van heel veel mensen: Jen, ik kan niet. Ben druk met kado's. Ben druk met de boodschappen. Moet weg naar familie. Eigelijk ook wel logisch......
DUS.......Ik ga een NIEUWJAARS-SCRAPRECEPTIE houden!
Dan mag je gezellig aanschuiven: even lekker een kleinigheidje scrappen (wel ff je eigen tools/ gereedschap mee nemen!!!) en onder het genot van een hapje en drankje bijkletsen!

ZONDAG, 6 januari 2008 zijn jullie van harte welkom aan SCHOR 1 te Delfzijl.
Vanaf 16.30 uur tot 20.30 uur ben je welkom.
Het zal weer (net als bij de opening) gewoon DE ZOETE INVAL worden. Heb 6 werkplaatsen.....Een beetje schipperen en misschien ff wachten op elkaar om te scrappen zal misschien wel wat voorkomen, maar ok.....
Jullie zijn een fantastische club meiden, dus dat zal geen probleem worden. Dan rest mij nog een ding: vanaf deze plaats wens ik jullie allen een ZALIG, VREDIG, TEVREDEN en LIEFDEVOL en WARM KERSTFEEST TOE!
FOR ALL MY FRIENDS ALL OVER THE WORLD AND SPECIAL FOR RAELENE IN SHERWOOD AND MARJO IN CANADA: A MERRY, BRIGHT, WARM CHRISTMAS!

THANK YOU FOR THE LOVE AND FRIENDSHIP YOU GIVE ME!

LOTS OF HUGS AND LOVE, JENNY

2 opmerkingen:

Marjolein zei

Oooooooowie, da's gezellig zeg, een Nieuwjaars scrap, goed idee joh!! Ik hoop dat er veel komen, gezellig!!

Enne, thanks for your nice words!! Love!!!!!

Marjo

jacqueline zei

hallo Jenny
Ook voor jou en je familie wil ik je een fijne kerst wensen en een spetterend uiteinde en een kleurrijk 2008.
groetjes Jacqueline