design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

dinsdag 4 december 2007

Scrappy Jen D moest er ook weer aan geloven!


Eenmaal in het WEB van de SINT?
Dan kom je er NOOIT meer uit! Volgens mij sterven Pieten in het harnas.....
Een vaste CLUB zijn we inmiddels: we maken veel plezier en bij ziekte of andere gebeurtenissen kunnen we op elkaar aan!
Een stel schatten zijn het, stuk voor stuk!
Ik zie altijd weer op tegen al die toestanden, vergaderingen en de stress, maar als het dan weer achter de rug is, dan mis ik ze allemaal....
Nu? Allemaal? Nee, da's niet helemaal waar, want KLEUR- en HELP-PIET gaan weer met me mee naar huis. Daar mag ik het hele jaar van genieten.....Zelf mag ik me voorstellen als DANS-PIET! Hier collega-Piet Esther als schminkster: mijn dank voor het goeie "smeer-werk"Esther, Ida, Joke en Gradus!

Geen opmerkingen: