design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

dinsdag 27 april 2010

1000xdank




Lieve allemaal,
Langs deze weg wil ik jullie allemaal reuze bedanken voor alle kaarten, bloemen en cadeau's, die ik mag ontvangen na mijn operatie!
Prachtige kaarten, al dan niet zelf gemaakt....ze zijn me stuk voor stuk dierbaar en ze maken de dag iets zonniger! De mooie bloemen van Peter, Anita en de meiden....de liptonice thee van de kids uit Garmerwolde (dan kun je tenminste thee slurpen, juf! Want thee kun je met een hand zetten, aldus Jasper, ha, ha...), de schitterende koffiekopjes van Tineke, Gerard en meiden! Ze zijn so lief!
De kaarten, de teksten, de kleine gebaartjes, dat mensen aan je denken....
Het leven is een beetje "kaal"....
Je sociale leven is helemaal niets als je tussen die vier muren zit. En ook al had mijn vriendin Marian mij voorzien van (ik denk wel) duizend "Libelles", "Margrieten" om de tijd te doden en mijn vriendin Anneke mij al haar DVD's van Tineke Schouten geleend.....
Ik heb nog niet een Libelle aangeraakt, laat staan, dat ik de DVD's heb gezien!
Gek, toch?
Nu ben ik thuis en moet rusten en kan ook nog niets met dat pootje, heb ik nergens zin in!
Onverklaarbaar?
Tja...de pijn knaagt....
Ik had niet gedacht, dat het zo'n erge pijn kon zijn! Die pijn ontneemt me alle zin.
Zelfs geen zin in wandelen met de hond, want dan moet de jas aan en dat kan ik niet verdragen aan de operatiewond en ook niet aan de zenuw, die nu aan de binnenkant van min arm loopt. Raar gevoel....
Nou....genoeg gezeurd! Het had allemaal erger gekund!
In ieder geval ben ik jullie dankbaar, dat jullie mij nog niet vergeten zijn!
Alhoewel het ook in blogland erg stil is!
Nou meiden: ga lekker door met knutselen, breien, haken, borduren, scrappen en schilderen, enz.
Ik hoop de schade snel weer in te halen!
Lieve groetjes en een fijne dag,
Jen.

1 opmerking:

Jan Hennings zei

AWW! LOve those sweet little flowers and the little birds!