design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zondag 22 augustus 2010

Christmas presents....../kerstcadeau's......


I started making Christmas-presents allready, because time flies!
I know is still august, but before we know.....
So...I painted some cotton with coffee and sew a vintage paper on the cotton by hand. With the beautiful Marianne Design lace and some embellishments (bell and brad and wooden Santa) I decorated this little sack and I filled it with coffee pads.
Hope you like it! Have a nice sunday,
Jen.

Ik ben al vast begonnen met het maken van Kerst-cadeautjes.
Ja...het is nog wat vroeg, maar voordat we het weten zitten we weer met de Kerstboom in huis en ben ik weer achter de meet....
Om dat te voorkomen, ben ik dan nu maar eens op tijd gestart.
Ik heb een katoenen laken in een koffiebad geverfd, maakte een zakje, naaide er een papieren vintage plaatje op, maakte aan de bovenkant wat kant van Marianne Design (heel veel kant in een zakje voor maar een paar euro's!!! Echt een aanrader!> Van Marianne Design, dus!) en met een paar leuke embellies (belletje, houten kerstmannetje en een sneeuwvlok-brad) is het best een aardig geschenkje geworden.
Heb het zakje gevuld met koffiepads.
Ik hoop, dat jullie dit ook leuk vinden.
Fijne zondag gewenst van Jen.

7 opmerkingen:

Ellen zei

Jeempie wat ben jij geweldig leuk bezig al voor kerst, Vind het een super idee en een fantastitsch vintage zakje, helemaal geweldig meis !!

Liefs, Ellen

Riet zei

Wat schitterend gemaakt lieve Jenny.

dikke knuffel Riet.xx

Anoniem zei

wat een schattig zakje.
Je hebt gelijk dat je al voor de kerst begint.De tijd gaat zo snel voorbij en nu kan men het rustig aan doen.Dus geen stress!!!

groetjes, Lilly

jacqueline zei

tja je bent er vroeg bij, maar het is dan ook al bijna september en voor je het weet is het alweer kerst. Heb ook bij je andere mooie creaties gekeken. Het ziet er allemaal weer schitterend uit.

Groetjes Jacqueline

Pamela zei

Heel leuk! En ja, het is wat vroeg, maar bij de groothandels ligt ook alles al vol met kerstspullen!! Het liefst hou ik de zomer nog even vast. Maar kerst ook een heerlijke tijd.

Splashes of Pink and Mint zei

Je bent lekker op tijd, en dat is juist heel goed van je! Ik ben altijd van alles van plan, maar begin er veelste laat aan, en dan wordt het dus niks! Maar op de één of ander manier kan ik nu gewoon de kerst-knop nog even niet omzetten, maar wie weet krijg ik ook nog de hup!
Ik vind 'em echt superlief geworden! Prachtig kadootje!
Liefs Elly

Je@net zei

Wat een goed idee om daar nu al mee te beginnen! Ziet er ook super schattig uit, Jen!
Fijn weekend!