design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

woensdag 26 januari 2011

Nog een koker-geschenkverpakking.

Ik ben lekker weer aan de slag gegaan!
Ben heel erg druk, maar wel op de goede manier!
Heb net wat ingezonden naar Gepke voor het design team: hou dus YOU ZOAP in de gaten, want Gepke heeft ook weer schitterende spullen ontworpen!
Zo zag ik net een beeldig lammetje op haar site! Nieuwe spullen en zooooo mooi! Helemaal goed, dus!
Hier nog een koker-geschenkverpakking. Dit dekseltje heb is beplakt met pareltjeslint. Ook zo'n heerlijke uitvinding, waar je niet genoeg van kunt hebben!
Fijne avond en bedankt voor het kijken op mijn blogje!
Groetjes, Jen.

2 opmerkingen:

Splashes of Pink and Mint zei

Gááááffff!!!! Oh en dat papier hè, ligt hier ook nog op stapel, ik vind het zo onwjs lief! Helemaal een superleuk kadootje zo. Hmmm.... moet ik toch ook eens proberen!
Liefs Elly
P.s. en ben natuurlijk héél nieuwsgierig wat je voor het YZCT gemaakt hebt!

Anoniem zei

oooh wat een prachtige koker heb je weer gemaakt

Het heeft weer eens gesneeuwd :(

Gruss, Lilly