design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zondag 6 februari 2011

Slinger: KEEP OUT!

Deze slinger is mij op het lijf geschreven!
Ha, ha...Ik roep namelijk altijd heel hard, dat NIEMAND, maar dan ook NIEMAND in mijn scraphol mag komen!!!!
Dat kan ook bijna niemand, want je moet spijkerdun zijn om überhaupt langs mmijn werktafel te kunnen. Of je moet zo lenig zijn en onder de werktafel door te kruipen, maar hoe je het ook wendt of keert: het is alleen al een kunst om er heelhuids in te komen. Vandaar deze slinger van dat prachtige Eline papier! Weten jullie? Het papier alleen al is zoooooo MOOI....
Hte is bijna zonde er iets op te scrappen......
Maar goed....
Ik zag de slinger van de winter bij Elly, ik zag er een van Frences in het mooie boek van Eline en toen wist ik het zeker: ik moest het toch ook eens even proberen.
Moet zeggen: ontzettend leuk werk! Ik denk, dat ik ook maar een mooie voor de Paasdagen ga maken. Met vrolijk groen en geel en veertjes, schaapjes enz.
Wens ik jullie een fijne zondag verder!
Dank jullie wel voor het langs komen en nog meer bedankt voor al jullie lieve berichtjes!
Hug, Jen.

Geen opmerkingen: