design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zondag 27 februari 2011

Zakjes voor Anna en Eva.

We gaan ieder jaar met onze vrienden op ski-vakantie. Hun twee kleine, dappere dametjes van zeven en drie staan ook al op de ski's.
Kleine Anna dit jaar voor het eerst in de skiklas.
En omdat ze zo hun best hadden gedaan, gaf ik ze deze twee tasjes met iets lekkers erin van Hello Kitty.
Ze waren er reuze blij mee!
Morgen meer over de skivakantie met foto's van het mooie Oostenrijk!
Dat beloof ik, maar nu ga ik me even voor bereiden op het werk....
Zucht....Ha, ha...
Tot morgen en allemaal lekker slapen,
liefs, Jen.

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke verrassing voor de meiden. Kan me voorstellen dat het in de smaak viel!

Anoniem zei

wat een mooie zakjes zijn dat.

Ja wat heb je dan in Oostenrijk moois gemaakt???

groetjes, Lilly

het sneeuwt sinds vanmiddag :(