design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

vrijdag 25 november 2011

Little dreamer/dromertje.....

How I love to snooze on the forbidden bed when they are all gone.....
Gone to school and gone to work.....Leaving me behind in the house....
Hi, hi, hi....
Ofcourse they close the doors! But....You want to know my little secret???
Don't tell the boss!
I can open the doors and when the sun peeps out, I jump on the bed and catch the sun beams on my body.....
Hm.....Just love it!
WHAT'S THIS?????
They spotted me????
Photoshoot????????????????
Wich photoshoot?????
Did I miss something?
Love, Odie, king of the bed......

Ooooo...wat vind ik het heerlijk, nee goddelijjk om op dat verboden bed te liggen als ze weg zijn!
Weg naar school en weg naar het werk.....Mij achterlatend in het huis.....
Ha, ha, ha....Natuurlijk sluiten ze de deuren!
Maar eh.....Zal ik jullie mijn geheimpje verklappen???
Niet aan het baasje vertellen, hoor!
Ik kan de deuren openen en als het zonnetje dan door breekt, dan grijp ik mijn kansjes, spring ik op het heerlijke bed en pak alle warme zonnestraaltjes op mijn gespierde lijf!!!!
Hm.....Heerlijk!
Heeeee.....wat is dat?????
Ben ik nou gespot en betrapt??????????????????
FOTOMOMENT?
Welk fotomoment????
Heb ik nou iemand gemist?
Liefs, Odie,
Koning van het bed!

Geen opmerkingen: