design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zondag 13 november 2011

Saint Nick/ Sinterklaas.

Yesterday Saint Nick and his Black Helpers, called Black Piet arrived by boat in the Dutch place Dordtdrecht.
So...everybody is tremendous happy!
And some of us decorate there house a little....
It's not like Christmas, but for us Dutchies Saint Nick is very nice. The tradition goes back ages and ages! So here are my little decorations and muffins to celebrate the coming of Saint Nick!

Gisteren was het dan weer zo ver! Sinterklaas kwam per boot aan in de plaats Dordtdrecht! Wat was het weer een feest voor de kinderen en voor velen van ons!
Want ook de volwassenen zie je dan genieten. Zo'n eeuwenoude traditie is toch prachtig! Sommige van ons versieren zelfs het huis een beetje. Niet zoveel als met de Kerst, maar toch wel een beetje! Zo heb ik voor het grote venster drie handpoppen over de kaarsen geplaatst. Natuurlijk zijn het Sint, Piet en de Schimmel. Bij het kleine raam gluren deze drie gezellig naar buiten. En dan heb ik de winterkrans maar versierd met Sint en vijf Pieten! Leek me wel een warm welkom voor de oude baas!
En natuurlijk hebben we muffins gebakken en leuk versierd met speciaal Sinterklaas-versiering. Dit kun je kopen bij de XENOS!
Het kinderdagverblijf is ook al helemaal klaar voor het komend feest en morgen ga ik de klas versieren op school. Wat een gezellige drukte weer, he?
Dank jullie voor het bezoeken van mijn blogje en iedereen bedankt voor het achterlaten van een berichtje.
Het achterlaten van een berichtje schijnt heel moeilijk te gaan zo hoor ik van enkele mensen.
Ik heb het zelf ook wel eens....
Sorry voor het ongemak!
Fijne zondag en liefs van Jen.

6 opmerkingen:

Splashes of Pink and Mint zei

Echt supergezellig!!! Vind je krans zo leuk! En dan die cupcake-jes...hmmm... en bij de Xenos zei je??? Moet ik van de week toch maar eens de stad in voor zulke leuke versierseltjes, want er zal hier ook wel gebakken gaan worden voor 5 december.
Nog een hele fijne zondag!
Liefs Elly

scrappy jen d zei

Dank je lieve Elly voor je lieve berichtje!
Bij de Xenos kun je kant en klare bakmixen kopen en dan kun je die versieringen er per doosje bij scoren!
Voor weinig geld heb je dan iets heel ergs leuks, toch?
Lieve groetjes, terug, Jen.

Riet zei

Wat is het gezellig bij je Jenny.
En wat zag ik weer prachtige creaties,je bent toch een kanjer meis.
geniet van de sint en piet de komende weken.

Liefs Riet.x

scrappy jen d zei

Dank je lieve Riet!
Ik hoop dat jullie in Zeeland ook een beetje gaan genieten met kids en kleinkind,
lieve groetjes, Jen.

Anoniem zei

oh wat gezellig ziet dat er allemaal uit...sinterklaas kapoentje...:))

Hier wordt niet zo aan sinterklaas gedaan.Natuurlijk wel bij mij,ook al zijn de kids groter.

groet, Lilly

scrappy jen d zei

Ja....
Kun je wel aan pepernootjes komen in Oostenrijk?
Anders sturen we ze naar je toe!
Dank je voor je reactie!
Moet nodig mailen!
Lieve groetjes, Jen.