design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

donderdag 17 mei 2012

Box filled with goodies and a sneak peak.....


Yesterday this came for me by mail! It really made my day! When I opened the box there was a wonderful smell of lavender! Marjo from HET WITTE LUIK put a bunch of lavender in the box and it was great to open this! Ofcourse there were a lot of goodies in the box and just look how pretty she made the package!
It's a real present! That makes me so happy! Thank you Marjo!
You can also order at HET WITTE LUIK!
Look for your self: there a many great items to score!

And then my little embroidery project! Jeanette did sent me some patterns from little, darling angels and I started right away. This one is almost done and then I have to figure out what to do with it! :)))
I have some idea's....
You'll see soon, I promise!
Thanks for visiting my blog and I really like you to leave a comment on my blog,
Best regards, Jen.

Gisteren kwam er iets voor mij per post! Het maakte mijn dag helemaal goed na eerst een vervelend doktersbezoek voor mezelf, een akelig tandartsbezoek met Ingmar en toen nog eens racen naar de dokter met Björn. Toen ik de doos opende, rook het heerlijk naar rustgevende lavendel en dat had ik echt even nodig! Alleen het openen van de doos was dus al een enerverende ervaring! In de doos een schitterend pakje! Mooie versierd: dat was weer een cadeautje op zich! Natuurlijk zat het vol met mooie scrapspullies en lint! Ik was op slag de akelige dingen van de dag vergeten! Dank je wel, MARJO!
Marjo heeft HET WITTE LUIK en als je wilt, kun je haar zo googlen en alle mooie spullen, die ze verkoopt bewonderen. Dus mocht je nieuwsgierig zijn?
HET WITTE LUIK!! De moeite waard!

Dan ben ik begonnen met een borduur-projectje. Jeannette  stuurde me enige tijd geleden wat lieve borduurpatroontjes op en ik ben maar aan de slag gegaan. Deze is bijna klaar en dan moet ik er eens goed over na gaan denken wat ik ermee ga doen! Ik heb al wel wat ideetjes....
Jullie horen en zien er t.z.t. dus nog van.
Even geduld oefenen, haha.....
Bedankt voor het bezoeken van mijn blogje en ik vind het heel erg leuk, wanneer je een berichtje achter laat!
Liefs, Jen.

2 opmerkingen:

Danoesja zei

Hoi Jen

Wat een prachtige dingen, ik heb al eens op hun site gekeken en ze hebben idd de mooiste dingen, je word er gewoon hebberig van.

Lieve groetjes
Danoesja

Danoesja zei

Hoi Jen

Bedankt voor je hartverwarmende berichtje alles wat je schrijft is heel herkenbaar. Onze zoon Deacon is 18 maar is ook verstandelijk beperkt, anderen merken het vaak niet want hij is gek op sport en weet hier alles van en daardoor gaat het aan andere mensen voorbij dat hij op andere vlakken een lagere leeftijd heeft. Hij zit in een rolstoel en kan niet zelfstandig zitten, hij is voledig adl afhankelijk en draagt s'nachts ook nog een luier. Ook zijn pijngrens ligt erg hoog. Hij klaagt nooit en is nooit boos en lacht ook altijd en houd enorm van gezelligheid. Onze kinderen leren ons te genieten van het leven, als ik 's ochtends zijn lach zie dan is mijn dag al goed, en ik zie dat hij ook enorm geniet, we hebben helemaal niet zoveel nodig.

P.S. je borduurwerkje word heel mooi, ik ben ook aan het borduren, heerlijk ontspannen.

Lieve groetjes
Danoesja