design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

vrijdag 15 juni 2012

Cards for gentlemen/ Mannenkaarten.




While I was sitting at my son's bed last week (hospital), I made these cards. They are specially men-cards...... I really liked the papers and shapes. I bought a package in Emmen and it was a surprise what was inside. Guess I was lucky! At least I am happy with these four.
By the way: Björn is getting better and better! He still can't wear a shoe, but he loves the wheelchair also!
No problems with walking in the sun! With these four cards I would like to be in the Challenge of DUTCH CARD LOVERS.

Toen ik de vorige week naast het bed van Björn zat (ziekenhuis) had ik niets te doen, want ik kon hem niet alleen laten. Dus ben ik naast zijn bed maar gaan zitten fröbelen. Ik had op de Hobbybeurs in Emmen een pakketje gekocht met een leuke verrassende inhoud! Wat een gelukje hiermee! Ben wel tevreden met de herenkaarten. Heb wat toegevoegd en wat weg gelaten, maar ze zien er wel leuk uit!
Met Björn gaat het steeds een beetje beter. Hij jammert af en toe nog wel wat, maar dat mag ook wel!
Hij kan nog steeds geen schoen aan (en dat mag ook niet), maar hij heeft zijn eigen rostoel en zo kunnen we toch lekker aan de wandel als de zon schijnt!
Hiermee heeft hij helemaal geen moeite! Met deze kaarten doe ik mee met de Challenge van de DUTCH CARD LOVERS.
 A hug for all of you/ een knuffel voor jullie allen,
Jen.

9 opmerkingen:

anja curvers zei

Fijn om te horen dat het met Bjorn steeds een beetje beter gaat. Mooie kaarten heb je gemaakt zou je echter even een link willen plaatsen dat je met deze meedoet bij de challenge van DCL.
Bedankt voor je deelname.
Enne nog even iets zou je ook a.u.b. de woordverificatie willen uitzetten het scheelt een heleboel en het is zo jammer als je daardoor minder reactie's op je berichtje krijgt. Soms is hij echt niet te lzen die woordverificatie.

scrappy jen d zei

Hoi Anja,
Volgens mij is de woordverificatie er nu af....?
Hoop ik!
Groetjes, Jen.

Stampidoe@gmail.com zei

Hele leuke herenkaarten, heb je gemaakt, bedankt voor je deelname aan DCL

Groetjes Yvon

Helaas je woordverificatie staat nog steeds aan

Riet zei

Wat heb je schitterende kaarten gemaakt Jenny.
Heel veel sterkte met je zoon.

Liefs knuf Riet.x

Nelleke zei

Mooie kaarten maak je. Ik ben volger van je geworden. Sterkte en beterschap met je zoon. Heel herkenbaar allemaal.
Groetjes, Nelleke

Jeanet zei

Wat een gaaaaave kaartjes Jenny, jee jullie moeten ook veel doorstaan met jullie zoon zeg , petje af voor jullie en altijd maar optimistisch blijven en nog tijd over hebben om te freubelen , knap hoor !Wel fijn dat het alweer beter gaat met Bjorn !

Fijn weekend , liefs Jeanet

Danoesja zei

Hoi Jenny

Wat een prachtige herenkaarten heb je gemaakt.
Fijn dat het steeds iets beter met Bjorn gaat. Jij ook heel bedankt voor je lieve berichtje bij mij, ik zat het vanmorgen te lezen en kreeg er de tranen van in mijn ogen, ik heb al heel vaak van die momenten gehad en dat komt omdat Deacon de jongste is, alles wat Quincy bereikt zoals diploma's halen enz. zal bij hem niet gebeuren en dat is dan best wel eens moeilijk maar daardoor geniet ik er bij Quincy ook dubbel van.
Bjorn en Deacon geven ons wel andere hele mooie momenten
Lieve Jenny, een heel fijn weekend voor jou en je gezin.

Liefs Danoesja

J'et zei

Lieve Jenny,
Wat een prachtige plaatjes, maar ook mooie woorden vind ik steeds op jouw blog. Ik vond het een mooi verhaal over de operatie smurfen, wat fijn dat deze mensen zo hun best deden voor Bjorn.
Ik zag jouw andere zoon bij de avondvierdaagse, wat een leuke vent is dat alweer!
Ik vind het zo naar dat jullie zo vaak in het ziekenhuis terecht komen en al dat verdriet om jullie heen, ik gun je zoveel mooiers. Jouw kracht om toch positief te blijven is een voorbeeld voor mij, dank je wel! Heel veel liefs en dikke knuffel voor jou, Janet.

Je@net zei

Fijn dat het alweer wat beter gaat met Bjorn!
En wat een mooie kaartjes heb je gemaakt zeg. Vind ze erg mooi geworden!
Sterkte met het verdere herstel van Bjorn en een fijn weekend gewenst!