design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zondag 17 juni 2012

Fathersday/Vaderdag.










On Jeanet her blog she showed the book she made of her dear father. who died two and a halfe year ago. I felt her feelings right away..... This day is a nice one for my husband. His sons gave him some nice gifts for Fathersday. This afternoon I will bring some flowers to the cementary.... Were my father is....
He died too young.... More then 21 years ago....
He did not see me getting married, nor did he see his grandchildren....
What a lost!
I still miss my dad! He was a wonderful husband and the best dad one could wish for!
I LOVE you, dad.....
Some time ago I bought this tiny, small suitcase in America and I knew right away: In this suitcase will be my fathers life! As a son, as a brother, as a husband and as a good, loving father! This suitcase is sooo small, but that is good! This way I can take it in my pocket and my dad will be with me forever! Even his handwriting (on a smal paper) is in it! This little suitcase is so very precious to me!
Wish you all a special Fathersday!
Love, Jen.

Op Jeanet haar blog laat ze een prachtig boekje zien, die helemaal over haar vader gaat. Haar lieve vader overleed twee en een half jaar geleden en ze mist hem heel erg. Dat gevoel herken ik uit duizenden!
Vandaag is een leuke dag voor mijn man. Onze zoons gaven hem wat lieve geschenken.
Vanmiddag ga ik wat bloempjes brengen naar mijn vader....naar het kerkhof, dus......
Mijn vader overleed veel te jong! Meer dan 21 jaren geleden, maar het is nog als de dag van gisteren....
Hij heeft niet ons huwelijk mee mogen maken en ook heeft hij nooit zijn beide kleinzoons gezien. Wat zou je ervan genoten hebben, papa! Ingmar heeft hetzelfde karakter als mijn vader: lief, zorgzaam en heel sociaal!
Wat zou mijn vader trots geweest zijn op die twee knullen!
Maar goed....Zo groot als het verlies ook is....Zo zeer als ik hem nog iedere dag mis....
Mijn vader was de beste vader, die je je wensen kon en daar ben ik blij mee! Ben ook heel erg trots op mijn vader! En ik HOU nog ontzettend veel van mijn VADER! Dat gaat gelukkig nooit meer over!
LAnge tijd geleden kocht ik in Amerika dit piepkleine koffertje van tin. Ik wist direct wat ik ermee zou gaan doen! Mijn vaders leven wilde ik scrappen in dit kleine ding! En het lukte! Zijn hele leven als zoon, broer, echtgenoot en als vader heb ik erin gescrapt. Met kleine journaaltjes erin, die ik met kleine lettertjes schreef.
Ook vond ik in mijn vader's agenda een stukje beschreven met zijn eigen handschrift. Ook dat heb ik erin verwerkt. Ook een kleine foto van mijn gezin heb ik erin gedaan, omdat mijn vader (ook al is hij niet meer tastbaar aanwezig!) toch iedere dag wel even in een van onze gesprekken voor komt!
Dit kleine koffertje kan ik altijd makkelijk bij me dragen. Het past in ieder klein tasje of jaszak, bij wijze van spreken. Misschien kunnen jullie wel begrijpen hoe belangrijk en speciaal dit kleine koffertje is voor mij!
Ik wilde het gewoon even met jullie delen.
Wil ik jullie een speciale Vaderdag wensen.
Liefs, Jen.

8 opmerkingen:

Nelleke zei

Wat een ontroerend verhaal, ik heb het met kippenvel gelezen. Wat mooi dat je het leven van je vader in een klein boekje hebt verwerkt.
Houden van je vader gaat niet over, ook al is hij er niet meer, hij is zoals ik heb kunnen lezen voor altijd in je hart.
Groetjes,
Nelleke

Riet zei

Wat wat schitterend Jenny.
Wa een ontzettend lief gebaar naar je vader toe.
Hij kijk van boven naar jou prachtige creaties,en is heel erg trots op zijn lieve dochter.

Liefs knuf Riet.x

Carla D zei

Heel mooi gemaakt zeg!
Echt iets om altijd bij je te moeten dragen.
Ik weet helaas ook hoe het is om je vader te moeten missen...

Lieve groetjes Carla

Sonja zei

Men zegt dat het verdriet slijt maar het gemist niet! Dat lees ik ook duidelijk in jou verhaal. Helaas ben ik daar zelf ook mee bekend. Maar ik vind dat je er fantastisch mee omgaat. Je hebt een prachtig kunstwerkje gemaakt, echt geweldig.

Liefs Sonja

Marjolein zei

Meid, dit is echt prachtig, wat een mooie verwerking van je vader..... Zo triest dat goeie mensen te vroeg gaan! Heel mooi om dit altijd bij je te dragen lieverd!!

(ps ik weet heus nog wel wie je bent hoor, maffie!! love you!!)

Danoesja zei

Hoi Jenny

Wat een mooi dierbaar boekje is dit over je vader en met zoveel liefde gemaakt.....ik ben er even stil van, prachtig is dit.
Wat zal je hem missen maar in je hart is hij altijd bij je.

Liefs Danoesja

Je@net zei

Oooooh Jen, wat een prachtig boekje! Geweldig zo'n mooi mini albumpje vol foto's en herinneringen. Echt iets om te koesteren en altijd bij je te dragen!

Patty O'Malley zei

I am so sorry your dad is no longer with you. What a treasure you have created to remember him! It is perfect!