design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

vrijdag 21 september 2007

DRUK-DRUK-DRUKKER-DRUKST!!!!

Pffff......
Het is druk in scrap-land!
Gisterochtend een gezellige crop gehad!
As dinsdag-avond al weer een workshop op verzoek en dan woensdag-avond al weer de 2e les!
Tja......Heb ik prachtige opruim-plannen in mijn hoofd over hoe ik de lintjes allemaal keurig op kan hangen en ze functioneel kan storen, enz....
Ik kom er gewoon niet aan toe!
Marjolein uit Canada had een schitterende adventkalender en dat idee heb ik opgevat. Het is iets anders geworden, want ik ben bezig de dagen van de maand december in kleine boekjes te scrappen en die vast te zetten met fotocorners, zodat je iedere dag een boekje kunt openen zonder er kaartjes af te halen, want die raken we hier toch zo kwijt met onze JATMUIS BJORN!
Het ziet er leuk uit en het is iedere dag een verrassing wat er in het boekje staat te lezen of te kijken. Soms een fotootje van de kids/ een kreet of een gedeelte van een kerstliedje.
Het is dus bijna klaar. Ook heb ik een aantal nieuwe LO's gemaakt, oa een met Elsie Flannigan's papierlijn. Blijft leuk!
Groetjes, Scrappy Jen D.

Geen opmerkingen: