design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

vrijdag 14 september 2007

Zwart-wit.

Ik had ook helemaal niets met die zwart-witte
LO's.....Vraag me niet waarom......
Ik kon er voor mijn gevoel niets mee!
In Amerika zag ik dit grijze papier met allemaal
woorden met betrekking tot DAD (vader).
Ik moest het hebben: gewoon eentje...
Het lag jaren in de papierla........................
Totdat ik deze prachtige foto van mijn vakantie
vierende vader in Limburg vond. Anno 1963.
Ik heb er wat rood (uit liefde voor mijn reeds overleden vader) bij gebruikt. De foto is in tweeen verdeeld en gemat op rood en het papier heb ik wat beinkt met rode inkt. Ook heb ik een aantal punten met rode stift op het papier geschreven. Verder rode harten, afgewisseld met zwarte harten en rode mondjes erbij. Het klokje symboliseert voor mij de lang vervlogen tijden....Verder heb ik wat swirls met ebossing-inkt bewerkt en toen bestrooid met zwarte embossingpoeder bestrooid en met de heat tool verhit. Doe je dit enige malen achtereen, dan krijg je prachtige resultaten!

Geen opmerkingen: