design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

maandag 29 oktober 2007

Mijn herfst-huisje buiten.


Terwijl ik erg geniet van de herfst, zie ik de natuur in de tuin razendsnel veranderen!
Tijd om de kale boel wat op te fleuren!
Tijdens een gezellig Kastanje-festival in Delfzijl vond ik dit prachtige huis bij een knutsel-marktkraam.
Er hing een prijskaartje aan, maar......
Laten we eerlijk zijn?
We weten allemaal WAT het KNUTSELEN KOST!
Alle materialen zijn peperduur! Dus......
De maker van dit huis had er zoveel aandacht aan besteed en er zoveel liefde in gestoken......
Het moest mee naar huis, want deze leuke kabouter (en natuurlijk geloof ik in de kaboutertjes, de goede Sint met zijn Pieterbazen en in de Kerstman en de Paashaas!!!) moest gewoon de mijne worden.
En zo geniet ik iedere dag van het kabouterhuis in mij kale tuin!
Het is een BLIKVANGER!

Geen opmerkingen: