design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

maandag 29 oktober 2007

Over tot de orde van de dag!

Zo....
Weer even tijd gemaakt voor de blog!
Nu zijn jullie allemaal weer een beetje op de hoogte van het wel en wee.
De cursus voor gevorderden zit er al bijna weer op!
De cursisten hebben weer leuke dingen geleerd, zoals schaduw-stempelen/ met verf op transparanten/ stempelen op transparanten/ een waterval en de laatste keer een prachtig doosje met een schitterend boekje erin.
Dan voor de inhalers nog een leuk vouwboekje.

Tja.....
Dan komen de kerstworkshops er al weer aan: oa de Adventkalender.
Deze kan gemaakt worden op de woensdagavonden 28 november 2007 en 12 december 2007.
Vanaf 20.00 uur.
Het ligt aan de prijs wat je betaalt!
Zorg je zelf voor het materiaal dan kost de workshop 12.50 euro. Hierbij is de koffie/thee en wat lekkers inbegrepen.
Als je wilt, dat ik alles voor je verzorg, dan komt de workshop op 27.50 euro.
Dan heb je alle materialen en natuurlijk ook koffie/thee en iets erbij om te snoepen.

Natuurlijk heb ik inmiddels al weer heel wat mooir dingen gemaakt> een family-boekje over ons gezin, een boekje voor de lol, enz.

Omdat het al weer 22.00 uur is en ik nu toch nog wel even wil scrappen, maar er morgen ook weer vroeg uit moet om een hele dag les te geven en dan morgenavond om 18.30 uur ook al weer op school moet zijn, kap ik nu even met de blog.
Ik zal kijken of ik woensdag de andere projectjes op de plaat kan vast leggen en dan te publiceren.

In ieder geval hebben jullie even dit weer te pakken!

In januari 2008 kunnen jullie weer inschrijven voor een nieuwe cursus, zowel voor beginners als voor gevorderden.

Ook is er de mogelijkheid om 10 keer te komen CROPPEN!
Een losse crop kost 7.50, inclusief koffie/thee + iets erbij.
Dan mag je gebruik maken van de sizzix/ zippémate.
De stempels zijn er ook!
De cricut mag je tegen betaling gebruiken.
Wil je 10 keer dan betaal je voor een 10-rittenkaart geen 75.00 euro, maar 70 euro's.
Ik hoor het wel van jullie!

Je mag me bellen/ mailen.......
Ik hoor het wel!

Tot gauw en veel scrap-plezier, liefs, Scarppy Jen D.

Geen opmerkingen: