design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

dinsdag 15 januari 2008

Demo bij Pipoos in Groningen.

Hoi allemaal,
As zaterdag, 19 januari 2008 mag ik een demo doen bij Pipoos in Groningen.
Ik voel me zeer vereerd, dat ik hiervoor gevraagd ben.
Ik mag de cricutmachine bedienen met de geweldige DISNEY-cartridges!
Net iets voor dit grote kind, he?
Helemaal TOP met net 4 dagen Euro Disney achter de kiezen.

Ik heb al drie positieve reacties op een scrap-marathon op een zaterdag van 10.00 - 22.00 uur!
Nog drie erbij en dan kunnen we een zaterdag prikken en een prijs bepalen!

Snel erbij, want het gaat toch wel snel!
Ik doe er een gezellige wedstrijd-opdracht bij en dan kun je iets leuks winnen!

Tot gauw: moet rennen, want ik ben bezig met een opdrachtje voor Maya Road, USA!
Bijna klaar: bijna publicatie> nog ff geduld, dus.
Het Mexico-boek is ook bijna af......
Ben er niet ontevreden over.....

Liefs, Scrappy Jen D.

Geen opmerkingen: