design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

woensdag 9 januari 2008

Nieuwjaars-bijeenkomst.

Hallo scrapsters en cursisten,

Ik wil jullie allen bedanken, dat jullie de moeite hebben genomen en wat tijd hebben vrij gemaakt op de Nieuwjaars-borrel te komen!

Er mocht natuurlijk gescrapt worden, maar de meesten van jullie zaten heerlijk te keuvelen en bij te kletsen onder het genot van een hapje en een drankje.

In het westen van het land is een scrap-dag (meestal op een zaterdag of zondag) van 10.00 tot 22.00 uur heel erg IN!
Nou is het niet zo, dat we iedereen maar moeten na-apen, maar ik ben aan het inventariseren of het hier ook op prijs gesteld zou worden.

De prijzen liggen tussen de 35 en 55 euro. Het ligt eraan wat men voor het diner zou wensen: een pizza is goedkoper dan een bbq, maar ik heb er al enkele mee gemaakt en ik moet zeggen, dat het wel erg gezellig was! Hiervoor krijgt men dan eten en drinken en wat te snaaien gedurende deze 12 uren. Ieder werkt dan aan een eigen projectje. Maar je leert veel van elkaar en je hebt eens de kans non-stop door te werken!

Mochten jullie belangstelling hebben, laat het me weten!
Dit kan per mail of telefonisch.

thornwood@home.nl
0596-611860.

Liefs, Scrappy Jen D.

1 opmerking:

jacqueline zei

hoi Jenny

heb je al geprobeerd te bellen, maar je was vast aan het werk. Het lijkt me leuk zo'n dag en lekker dichtbij. Zet mij alvast maar op je lijst en het eten maakt me niet uit ik doe aan alles mee.

Groetjes jacqueline