design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

woensdag 16 januari 2008

ME and things I love.......

Soms heb ik ook gewoon PECH en dat is wel balen, wanneer het de laatste bladzijden van zo'n schattig boekje zijn.....HOE LOS JE DIT OP?
Laat ik eerst vertellen WAT er MIS ging! Ik had nog prachtige rub ons liggen, die hier zo leuk bij hadden gepast. Ik was klaar met het houten stokje en wilde het beschermlaagje weg trekken, maar........JA, HOOR.......Ik trok de helft van de rub on kapot en een stuk papier kwam mee......
DAT HEB IK DUS WEL EENS VAKER GEHAD MET OUDERE RUB ONS! Net alsof ze te lang hebben gelegen. Dat vereiste dus een "vakkundige"oplossing. Ik plakte (links) een hartvormige foto op de verpeste rub on....Nog een klein fotootje erbij, wat mooie stempels en de schade was niet meer te zien...... Gelukkig!
Hier een BLESSED stamp, want je bent toch blessed met zulke kanjers?

Geen opmerkingen: