design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

vrijdag 1 februari 2008

Extra Cursus voor gevorderden!

Hallo beste scrappers en scrapsters!

GOED NIEUWS!
Want.......Er komt steeds meer vraag naar cursussen.

Vandaar, dat ik dinsdag, 5 februari '08 start met een tweede cursus voor GEVORDERDEN!

Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar!
We gaan veel technieken leren en oefenen!
Het is beslist de moeite waard, want op deze manier loop je minder snel "vast" en ontwijk je het moment bij het scrappen, dat je het even NIET meer WEET.....
Je hebt dan altijd wel wat technieken in de vingers, die je kunt gebruiken om je LO op te frissen.
Dus...Aarzel niet en meld je aan, want ook hier telt: VOL is VOL.
Ik neem echt maar 6 mensen, want ik wil iedereen alles goed aanleren!
Dus: Hier even de data nog eens goed op een rijtje:

Gevorderden> dinsdag, 5 februari van 20.00-22.00 uur.
dinsdag, 19 februari, tijd idem.
dinsdag, 4 maart, tijd idem.
dinsdag, 18 maart, tijd idem.
dinsdag, 1 april Nee, geen grapje.......Ook van 20.00 tot 22.00 uur.

Het kan altijd ietsje uitlopen, dus hou hier rekening mee!
De kosten zijn ook hier 60 euro, inclusief koffie/ thee en iets lekkers.

De cursisten nemen zelf snijmateriaal mee en dubbelzijdig tape.
Vergeet niet je foto's en papierlijn waarmee je bezig bent!
Ook lint en andere spullen neem je mee.
Mocht je iets nodig zijn voor de cursus, dan hoor je dit tijdens de les.
Wel raad ik iedereen aan TACKY GLUE (verkrijgbaar bij Greet in Appingedam!) aan te schaffen!
Deze superlijm is echt fantastisch en je embellishments gaan nooit meer los!
Daar werk ik echt heel erg veel mee!

Bel of mail me snel, want het lijkt ineens wel of iedereen mee wil doen!

Groetjes Scrappy Jen D.

Dank, Jacqueline voor je lieve reactie!
Ja, ik vond de crop ook erg gezellig en ik ben blij, dat jullie het doosje en boekje zo leuk vonden!
Tot gauw!
Jen.

Geen opmerkingen: