design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zaterdag 2 februari 2008

Lavender BLUE.......

Deze bloem Poppy Seeds is in de staat Texas de staats-bloem. Zo heeft iedere Amerikaanse staat zijn eigen staats-dier, staats-bloem, enz. De blauwe kleur doet mij erg denken aan Lavender Blue en daarom heb ik het projectje dan ook zo genoemd.
Ik heb aan de linkerkant een takje getekend en hier drie bloemetjes gestempeld, die weer gedeeltelijk zijn ingekleurd met glitter gelpennen van Sakura. Verder een adres erop en een stempel als postzegel. Op de volgende zal ik eens een echte postzegel plakken.

Zo.....
Nu is iedereen weer op de hoogte van de nieuwste projecten, die mij aangenaam bezig houden.

Ik wens jullie een heel fijn en creatief weekend toe!

Liefs, Scrappy JEN D.

3 opmerkingen:

Birgit zei

O Jenny, wat een ontzettend leuk idee! Dank voor de inspiratie! :)
Groetjes,
Birgit

Marjolein zei

Oh, Jen, dit is gaaf zeg!! Wat een lieve gestempelde bloemetjes, en dat idee van een kadootje in de box.... heel erg lief meid!

Je@net zei

Oooh Jenny, wat zien je projectjes er weer gaaf uit zeg!! Een bron van inspiratie!!