design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

donderdag 9 april 2009

Zaterdag, 20 juni 2009: GROOTSE WORKSHOP!

Op zaterdag, 20 juni as komt ROSA naar Delfzijl.
Rosa is een geweldige scrapster en ik ben dan ook reuze TROTS, dat zij naar het hoge noorden wil komen om een geweldige WORKSHOP te geven!

We beginnen deze zaterdag om 11.00 uur (voor de langslapers onder ons!) en de koffie/thee/fris/sapjes/iets lekkers en iets te knabbelen + lunch en de materialen zitten bij de prijs in! We werken hard om het boek af te krijgen: we gaan dus de hele dag door! In de tuin (bij mooi weer) zullen we af en toe even pauzeren...Kunnen we ook nog even bijkleuren!
Het is een FANTASTISCH BOEK! Iedereen kan het, dus niet denken: KAN IK DIT WEL????
JAWEL! Je leert een boek maken d.m.v. fantastische technieken! ECHT...Ben er helemaal weg van en jah....IK DOE ZEKER OOK MEE!!!! DIT WIL IK OOK MAKEN!

De prijs zal liggen rond de 40 tot 45 euro, maar beslist NIET MEER!
Rosa neemt ook nog heel veel mooie en nieuwe spullies mee uit haar winkel, zodat de liefhebbers onder ons ook nog wat leuke dingen kunnen shoppen.

Geef je snel op, want er is al veel BELANGSTELLING!
Ik kan 6, maar echt maar MAXIMAAL 7 mensen plaatsen en er hebben al VIJF MENSEN aangegeven SERIEUZE BELANGSTELLING te hebben!
Ik ga het zo doen: Je kunt je aanmelden. Dan vraag ik een aanbetaling. Hiermee BEN JE VERZEKERD VAN DEELNAME!

Wacht niet te lang, want VOL IS VOL en Rosa is het hele jaar VOLGEBOEKT!

Voor de mensen, die reeds BELANGSTELLING toonden voor 23 mei as> (helaas voor ons, maar fijn voor haar) kreeg Rosa vandaag het bericht, dat zij op 23 mei een BRUILOFT heeft en dus niet kan op deze datum. Omdat ze het hele jaar verder vol zit, heeft ze toch een gaatje weten te maken voor ons en wel op zaterdag, 20 juni.
Zij belde mij hierover en vandaar, dat ik dit bericht direkt op mijn blog zet.
Ik hoop, dat jullie dit allen lezen en Stieneke, Hilde, Hanneke, Tineke ......
Sorry voor het ongemak, maar als jullie kunnen op zaterdag, 20 juni, laat het me zo snel mogelijk weten!
Fijne avond voor jullie allen,
Jen.

Geen opmerkingen: