design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

vrijdag 27 november 2009

JEN'S CHALLENGE week 48, friday 27 th of november "09: Secrets....

Deze week is de opdracht: geheimen....
Iedereen heeft wel eens een geheimpje.
Soms eentje, die je liever niet met de wereld wilt delen, en soms eentje, die de volwassenen wel mogen weten, maar de kinderen niet!
Dit is een van mijn kleine geheimpjes, die ik koester, omdat het zoooo LEUK is! En dan die blikken van sommige volwassenen?

"Is ze het nu wel of is ze het nu niet?"
Blijf lekker nadenken, mensen!

De kinderen roepen soms: "Da's Diewertje van het Sinterklaas Journaal!"

Ik blijf het zo grappig vinden!

Fijne vrijdag!
Liefs, Jen.
Ik blog straks wel even de werkjes, die ik heb gemaakt!
Dus...blijf kijken en bedankt voor het achterlaten van een berichtje, want dat vind ik ook erg gezellig!

2 opmerkingen:

Romy zei

Wat een leuke opdracht! En ik ben heel benieuwd naar je nieuwe scrapsels:)

Wat lief trouwens dat je naar mijn school vroeg. Momenteel heb ik het inderdaad nogal druk, vooral met opdrachten en werkstukken. Gelukkig heb ik er een aantal al bijna helemaal afgesloten en dan kom ik hopelijk weer wat meer aan leuke dingen, zoals scrappen, toe:)

Riet zei

Droom maar heerlijk lieverd,dan blijf je op de been.

Dikke knuffel R...xxxxxxxx