design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zaterdag 21 november 2009

Sint Nick decoration in the daycare centre.



Saint Nick arrived last saturday in Delfzijl by boat with his helpers, the Black Peters.
So....time to get rid of the autumn- and Halloween decorations in the daycare centre and get the Saint Nick stuff around. The table is to stimulate the children talking and the lights are so pretty and everytime the kids started singing: Zie de maan schijnt door de boomtak!

There's a Dutch Saint Nick song: Look the moon is shining thrue the trees, so....It certainly helps talking and singing!
Fun, FUN and more FUN!
Bye, Jen.

8 opmerkingen:

Romy zei

Wat een mooie decoraties allemaal! Ik vind de Sinterklaastijd altijd zo'n heerlijke periode met alle vrolijke kindjes en de kaarsjes aan binnen.

Riet zei

Wat een gezellige dingen daar in delfzijl zeg.
Hoe is het met je Jenny,bedankt lieverd voor de lieve brief.
Donderdag hebben ze weer nieuw gips erom gedaan.
En ik heb nog steeds hoofdpijn.
De dokter zei dat ik een lichte hersenschuding heb door die val.
Ach wat is het volgende,het is nog geen 6 januari.
Maar me hele lichaanm gaat zeer doen.
Om dat ik anderen lichaamsdelen over belast.
Niet klagen maar dragen,of niet soms.
Denk jij ook eens een beetje aan je zelf schat,a,u,b,ik smeek het.

Dikke knuffel Riet.xxxxxx

a portland granny zei

How fun for the kiddos! Excitment builds at this time of the year. I'm sure you are seeing it in your school children also.

The doggie bath looked like fun and the young master looked like he was having a great time washing his dog!!

Have a great Saturday...or is it Sunday already where you are? I'm off to see a nephew's new house--Nick and I need an outing this afternoon!

Splashes of Pink and Mint zei

Heel gezellig al die Sintspulletjes. Vind je lichtjes helemaal geweldig, die heb ik nog nooit gezien! Hier doen we ook nog lekker aan Sinterklaas, met nog 1 gelovige in huis, maar ik denk (en hoop!) dat deze traditie hier zal blijven bestaan. Gewoon genieten deze tijd van het jaar! Ben nou eenmaal gek op de Sinterklaastijd!
Liefs, Elly

Je@net zei

Ooooh, wat ziet dat er gezellig uit Jen!! Vind Sinterklaas zo'n geweldig leuk Hollands feest, dat moeten we hier in ere houden!

Marjolein zei

Oooooooh this is just so cute Jenny!! The kids must be so excited!!

Marjolein zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
stieneke zei

Wat heb je het weer gezellig gemaakt Jenny.De laatste jaren vierden we eigenlijk geen Sinterklaas meer met cadeautjes. Nu de kleinkinderen er zijn doen we het weer wel.Ik vindt het een gezellige hollandse traditie die we in ere moeten houden.

liefs Stieneke.