design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

vrijdag 22 januari 2010

De week vliegt voorbij....

Hallo allemaal,
De week is al weer bijna voorbij...
Er is hier weer een hoop gebeurd!
Zo is Ingmar het slachtoffer geworden van ZINLOOS GEWELD! Bedreigt door een jongen van amper 11 jaar oud met een mes! Gelukkig blufte het "manneke", maar hij heeft Ingmar dus wel een enorme vuistslag gegeven....Oog blauw, wondje erbij, bril kapot....
Jammer genoeg voor deze jongeman heeft Ingmar hem op de web van een school HERKEND en ja.....We hebben aangifte gedaan. Daar ben je een halve woensdagmiddag mee bezig!
Gelukkig neemt de politie dit soort gewelddadige kinderen wel heel serieus!!! En dat moet ook, want als ze op deze leeftijd al ontsporen? Wat moet dat wel niet als ze 18 zijn?
Je houdt je hart toch vast tegenwoordig!
Dan ons Björntje....Zo ziek! Zo ontzettend ziek....De huisarts schrok ervan! We waren wel bij hem geweest, maar toen dacht de arts, dat het nog wel mee zou vallen....
Nee, dus.....Het bloed stroomt als waterig snot uit zijn neus, hij kan niet slikken en alles doet hem pijn....Hij rochelt en hij kreunt....
En ja...dan is hij zielig, hoor. Hij kan het niet zeggen....Zit te klappertanden in zijn bed....Kijkt ons aan met zijn trouwe ogen....
Hopelijk gaat de stootkuur ook voor hem snel helpen, want dit is drie keer niets....
Ik mis mijn "iedere week" woordje wel, hoor....
Kaal zonder dat nadenk-werk over welk woordje of zinnetje op de vrijdag aan de orde moest komen voor mijn gevoel!
Verder wil ik graag een CROPAVOND organiseren!

De kosten bedragen 7.50 euro (met koffie en thee en iets lekkers) en het gehele bedrag maak ik over op giro 555 voor de slachtoffers in het getroffen Haïti!

De CROPAVOND zal gehouden worden op donderdagavond, 28 januari aan de Schor 1 te Delfzijl.
Start: 19.30 tot 21.30 uur.
Je kunt je via de telefoon/ mail of blog opgeven!
Ik wil wel graag weten HOEVEEL mensen hieraan mee willen/kunnen doen, dus wel graag een belletje of zo.
Fijne vrijdag,
Jen.

3 opmerkingen:

Pieky zei

och Jenny wat schrik ik van je berichtje, een zieke zoon en een bedreigde zoon wat erg allemaal. Veel stertke hiermee.
en ja ik mis de wekelijkse opdracht ook...... iedere vrijdag even kijken wat je weer bedacht had. Ik heb van nood al een paar kaarten gemaakt hahaha

liefs,
Pieky

Anoniem zei

Hallo Jenny,

dat zijn allemaal geen goede berichten.Hopelijk wordt gauw alles beter.

Groetjes, Lilly

Riet zei

Oh lieverd met schrik ik hier van.
Oh wat zielig voor dat kind,dat hij zo ziek is,en niks kan zeggen.
Dan breek je hart zeker Jenny.
Hoop dat hij gauw mag opknappen.
Sterkte jullie allemaal.

Dikke knuffel Riet.xx