design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zondag 24 januari 2010

Stempels en kaarten.




Bij Jetske van De Stempelwinkel mag ik altijd graag mijn stempels kopen of bestellen. Ze is een grote schat met het hart op de goede plek! Ze heeft zulke prachtige stempels.....Een lust om haar webwinkel te bezoeken! Echte aanrader! Wedden,dat je bij haar nou net die stempel kan vinden waar je al jaren op naar zoekk was????
Zo gaat het mij wel altijd.
Jetske heeft glimmermist, alcohol inkt, inktsoorten van allerlei pluimage....je kunt het niet bedenken: op stempelgebied zit je daar helemaal goed!
Dus: http://De-Stempelwinkel.nl/

Ben dus maar weer eens aan het stempelen geslagen en heb er drie kaartjes mee gemaakt. Beetje jaren dertig, die ene mevrouw met haar hoedje....
De andere doet voor mij een beetje oosters aan....En die dame in dromenland....?
Ha, ha, die heeft wel iets van mij (als ik slaap....), tenminste volgens mijn mannen hier, die beweren, dat ik er ook zo vergenoegd bij kan liggen....
Nou ...vooruit dan maar.
Het is in ieder geval een hele andere stijl, die ik van mezelf gewend ben.
Als ik naar de kaartjes kijk, is het net, alsof iemand anders ze heeft gemaakt.....
Raar idee....
Ha, ha...misschien werken de pillen?
Fijne zondag, liefs en bedankt voor het achterlaten van een berichtje.
Doet me erg goed!
Liefs, Jen.

4 opmerkingen:

Pieky zei

hallo Jenny,
zeker een leuke stijl!
leuke stempels ook, alles beter dan magnolia...........oei oei hier maak ik geen vrienden mee maar echt wanneer ik een paar bloggen heb bekeken heb ik het idee dat er niets anders bestaat.

Wanneer je nu nog steeds het wekelijkse woordje mist dan begin je toch met een maandelijkse opdracht........ kik je langzaam af bedoel ik. [zoiets als bij dare to use color]Puur eigenbelang van mij natuurlijk want ik ben toch vooral van de foto scrap, nog een fijne dag,
Pieky

scrappy jen d zei

Ha, ha, die Pieky!
Oei, oei....nee, meis, hier maak je geen vrienden mee....
Ha, ha...
Maar tegen mij kun je veel zeggen, hoor.
Ja, je bent me ook een lekkere meid! Ha, ha, moet ik weer een challenge bedenken?
Waarom neem jij niet het voortouw?
Grapjas!
Nou...ok, dan!
Om af te kicken!
Iedere maand een challenge!
Het mag van alles zijn!
Maar....ik maak het me makkelijk!
Het gaat een diary worden, oftewel....een DAGBOEK! Alle stijlen zijn welkom! Mag in de vorm van ATC's (dus Marjolein in CANADA± doe je mee?), mag in een kant-en-klaar albumpje, mag in de vorm van 12 LO´s.....
Leef je uit, Pieky!
Het DAGBOEKJE gaat heel eenvoudig worden, want....12 maanden in een jaar, dus CHALLENGE 1 is: JANUARI 2010.
Scrap een of twee bladzijdes over je maand januari: wat heb je beleefd? Wat is je opgevallen? Wat heeft je geraakt?
Of je maakt per maand drie bijeenpassende ATS´s over de maand januari: met alleen maar sneeuwmannetjes en vlokjes bijvoorbeeld.....
Nu...Zo in orde, Pieky?
Gaat vast en zeker weer een leuk `jaarboekje`worden!
Veel plezier en succes!
Groetjes, Jen.

Splashes of Pink and Mint zei

Nou, ik vind die slapende dame wel erg mooi hoor, dus groot compliment van je mannen dat je daar op lijkt!
Gave stempels!!!!

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Jenny,mooi je stempels,heel mooi papier,
Hoe is het met je lieverd,ben je naar school geweest.
Hoe is het met je lieveling,knap hij een beetje op.
Hoop dat de kuur voor hem mag aan slaan.
Vind het zo erg en zielig voor zo kind,hij kan niks zeggen.

Sterkte lieverd.
Dikke knuffel Riet.xxxxxx