design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

vrijdag 1 januari 2010

JEN'S CHALLENGE week 53, friday, the first of januari 2010: Verwachtingen/Expectations.

Aller eerst: iedereen een liefdevol, gelukkig, warm, tevreden, maar bovenal een heel GEZOND 2010 gewenst!
Dit is tevens de laatste uitdaging en ik sluit dan ook mijn uitdagingen/ challenges hiermee af.
Wat zijn jouw verwachtingen voor het komend jaar?
De mijne zijn heel erg simpel.....
Ik wil graag mijn lieve vriendin Tineke BETER hebben! En mijn andere lieve vriendin in Amerika....
Beide strijden ze tegen borstkanker....
Ik wil mijn lieve vriendin Riet omarmen.....Dat Arnemuiden nou ook zo'n verhipte eind weg moet zijn....
En ik wil graag met Elly langs de brocante shopjes en naar Ma-d'r-liefjes....
Voor mezelf heb ik ook een soort verwachting....
Dat ik minder last van m'n longen mag hebben....
Verder heb ik niet veel te verwachten....
Ik ben (mijn longen buiten beschouwing gelaten...) een heel tevreden mens.
Ik weet, dat geld een noodzakelijk iets is en dat we niet zonder kunnen, maar geloof me: GEZONDHEID is echt het aller-, allerbelangrijkste!

Ik wil alle mensen, die mee hebben gedaan aan mijn challenge 2009 HEEL ERG HARTELIJK BEDANKEN! Ik vond het een hele EER, dat er zulke KANJERS met mij ( want wie ben ik nou?) mee deden!
ALs je wat achter loopt...geeft niks, hoor....
Ik loop zelf ook drie weken achter, maar jullie krijgen ze echt te zien, hoor. Dat beloof ik!
Heel veel liefs en nogmaals BEDANKT!
BIG HUG, Jen.

Geen opmerkingen: