design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

vrijdag 19 augustus 2011

Bad summer....

We have a terrible wet summer!
Too bad....Poor kids.....No pooltime at all!
Autumn is on his way, so I started my knitting projects again.
On the picture it looks very orange, but believe me: for real the wool has warm autumn colors!
This will be a nice, warm and comfy piece to wear!
I can't wait to finish this! Can't wait to wear it in the autumn!
Have a nice day,
Jen.

Wat hebben we toch een belabberde zomer! Met al dat natte en klamme weer! Arme kinderen...Ik gun ze altijd zo'n mooie zomer met veel Hollands waterplezier!
De herfst komt eraan, dat kun je overal aan merken....Om 21.00 uur schemert het al weer en treedt de duisternis spoedig in. En daarom ben ik maar weer eens begonnen te breien. Dit gaat een lekkere warme en comfortabele vest worden. Op de foto ogen de kleuren erg oranje, maar niets is minder waar! Het zijn warme herfsttinten en ik kan niet wachten to het klaar is!
Kom maar op die herfst!
Fijne dag,
Jen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Jen,

Wat leuk, dat je aan het breien bent gegaan.Echt gezellig voor de winteravonden:))

Hier hadden we de hele week 30° en voor de komende week worden er tot 36 aangezegd.Dus pak je koffertje maar.

Liefs, Lilly

scrappy jen d zei

Oh.....
Lieverd....
Als ik kon....DAN KWAM IK DIRECT AANGEVLOGEN!
Maar ik moet de 23 ste augustus voor de longfunctie en naar de longarts, want mijn longontsteking wil maar niet weg!
Maar wat een lief berichtje!
Hug, Jen.