design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zondag 21 augustus 2011

Klein canvasje/ little canvas.

This little canvas was waiting to be used
I worked on both sides, so you can hang it in front of your window. You an enjoy both sides on this way. It became a FRIENDSHIP hanger and I want to put a picture inside before I will sent it to a dear friend who lives far away!
The papers, lace and flowers are from luzifi.

Dit kleine canvasje lag maar te wachten tot het verwerkt zou worden!
Nu was het zo ver. Ik heb het aan beide zijden bescrapt. Het is een vriend-
schapshanger geworden. Je kunt het bijvoorbeeld voor je raam hangen, zodat je er van binnen en van buiten van kan genieten. Voor ik het ga versturen naar een verre vriendin wil ik er nog een fotootje in doen.
Het papier, kant en bloemen zijn van luzifi!
Bedankt voor het volgen van mijn blogje en ik vind jullie heel erg attent voor jullie berichtjes!
Fijne dag,
Jen.

3 opmerkingen:

hilde janbroers zei

leuke canvasjes!!

scrappy jen d zei

Dank je Hilde
Groetjes, Jen.

Linda! zei

Wat een leuke dingen allemaal op jou blog! Kwam via een ander blog hier terecht en ben volger geworden... Kan ik weer wat nieuwe ideetjes op doen ;)