design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zondag 11 november 2007

Beste wensen.


Het vilten sneeuwmanneke heeft een bordje in zijn hand met de tekst "BESTE WENSEN".
Een epoxy-konijn kijkt naar hem
De dennenboompjes zijn van vilt.
De randen van de LO zijn dik bewerkt met kaartenpasta. Als dit droog is, ziet het er echt uit als sneeuw!
Zucht......Nog maar een paar weekjes en dan zitten we al weer met elkaar onder de kerstboom.
Dan wordt Bjorn op 29 december al weer 15 jaar en hopelijk is Peter vrij op de 31 ste, want hij bakt toch echt de lekkerste oliebollen! Sorry schoonpapa......
Terwijl ik dit nu allemaal type, bedenk ik net, dat we morgen, maandag 12 november nog Sint Maarten gaan vieren!
Ik ga stoppen, want ik moet de batterijen nog opladen voor de jongens hun lampion!
Waar ik zo dadelijk direkt eens even foto's van ga maken!
Nu zijn ze nog niet door weer en wind gekreukt!
Een fijne en goede week gewenst van Scrappy Jen D.

Geen opmerkingen: