design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zondag 11 november 2007

Me and my doggie.

Hier een hele aparte kleurstelling. Ik had nooit gedacht, dat ik deze kleuren zo mii zou vinden. Omdat ik in de begin jaren 80 zo'n moeilijke kleur rood droeg, vroeg ik me af, of ik wat bruin, steenrood en limoen-geel bij zou kunnen gebruiken.
Een experiment op kleur-gebied, want normaal zou ik deze kleuren niet zo snel kiezen.
Maar het pakte redelijk uit. Tenminste...Dat vind ik persoonlijk. Weer transparanten: over de foto (achterkant acrylverf/ voorkant Sakura gel pennen) en drie bloemen met grotere brads als harten. Rechtsonder 2 bloemen van papier en hierop een VELLUM bloem met ronde papieren en hierop vierkante brads als harten. De brads zijn bewerkt met Sakura pennen.
Lintje (rechts LO) door twee eyelets heen. Het woord SWEET (H.Swapp) is met een limoenkleurige Sakura gelpen overgetrokken. De teksten en de doodles allen met Sakura gel pennen.

Geen opmerkingen: