design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zondag 18 november 2007

Workshop Label-in-enveloppenboekje.

In deze kaft zit een label-in-enveloppenboekje. Leuk voor jezelf, maar nog leuker om het nog eens te maken en dan weg te geven!
Men zal niet weten wat men ziet!
Je zult complimenten ontvangen voor dit prachtig exemplaar!

Kosten: 25 euro, inclusief alle materialen, koffie/ thee en iets lekkers. Ook het ontwerp (patroon) krijg je erbij, zodat je dit thuis nog eens in rust kunt herhalen.

Wanneer? Iedere woensdag- en donderdagavond van 19.30 tot ongeveer 22.30 uur. Mocht het iets uitlopen, dan is dit voor mij geen enkel probleem!

Wel moet je even bellen of er nog ruimte is, want het is erg druk! En je kent mijn motto: beslist niet meer dan 6, want anders kan ik jullie geen aandacht geven en dat vind ik niet fijn!

Vind je de prijs te hoog, dan mag je ook je eigen papier en lijm, enz meebrengen.
Dan betaal je 17.50 euro voor het maken en het patroon en koffie/thee.

Ik hoor het graag via de mail/ per telefoon!
Nummer: 0596-611860.

Ook is er nog ruimte voor enkele mensen voor het maken van je eigen fanilie-adventkalender op canvas. Zie eerdere publicatie op mijn blog.

Workshop: kosten: 40 euro, inclusief materiaal.
Breng jezelf alles mee: 25 euro.


Mocht iemand niet op de kerst-scrap kunnen komen (datum volgt zo spoedig mogelijk) en ook geen cursus of werkshop meer komen doen, dan wens ik jullie vanaf deze plek een heel goed Sinterklaasfeest toe en een Zalig Kerstfeest + Goed Uiteinde en een knallend goed scrapjaar in 2008 met veel gezondheid en geluk!

Liefs, Scrappy Jen D.

1 opmerking:

Marjolein zei

Lekker ben jij, zo'n leuke workshop neerzetten en ik dan 6000 km. verderop zitten... Meid, wat een gaaf ding zeg! En dat papier!!!! Super! Wat voor vlopjes gebruik je hiervoor, gewone of maak je ze zelf?