design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zondag 11 november 2007

Travel the world.

Deze LO gaat over mijn liefde voor verre reizen om andere mensen en culturen te leren kennen. Rechtsboven heb ik wat rub ons (H. Swapp) gemaakt en links naast de foto ook. Aan de gehele linkerkant heb ik met een sponsje en een gifgroene verf (Aleene's) mbv een mask (H.Swapp) de exotische bloemenrand gemaakt. De randen van de pagina zijn hier verder mee bewerkt. Gaf mij het gevoel van een reis door een tropisch regenwoud........
De fotoranden zijn ook met deze gifgroene verf bewerkt en de foto is gedeeltelijk op twee matjes geplakt. Toen een pocket gemaakt van een transparant met de tekst "TRAVEL the world".
Hier zit een klein paspoortje in met een klein fotootje,, mijn naam ea gegevens. Ook een label met daarop alle landen, die ik tot dusver had bezocht, een label met mijn favoriete vakantieland tot dusveren een tweetall labels aan een kettinkje, waarop mijn speciale trips zijn beschreven, zoals onze huwelijksreis naar London and Paris en mijn eerste reis alleen naar de Verenigde Staten.......Alles lang, lang geleden, maar toch nog vers in het geheugen, omdat het zo intens genieten was......Het grappige is, dat mijn moeder NOOIT, MAAR DAN OOK ECHT NOOIT REIST! ZE HAAT HET! Ze snapt dan ook niet waar mijn enorme reislust en mij hang naar het avontuur vandaan komt, ha, ha....Ik weet het ook niet, mom, but I LOVE it!!!! My suitcase is alway's ready to go and with my suitcase.......ME TOOOOOOOO!!!!!!!

Geen opmerkingen: