design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

woensdag 25 juli 2007

Alles loopt ff anders..........

Hallo allemaal,

Had ik grootste plannen om de nieuwe gemaakte scrap-dingetjes op de blog te zetten.......
Maar ik heb het even te druk met het regelen van een crematie.
Kom ik maandagavond na een lange reis thuis, blijkt dat mijn oud-tante van 96 jaar is overleden. Ze was al niet zo fit meer en ze had er ook niet zoveel zin meer in......
Toch is ze nog wel een beetje onverwacht en snel overleden... Rare thuiskomst, dus. En in plaats van lekker vroeg onder de wol te duiken, zat ik dus met mijn moeder de crematie te regelen, want tante had geen man meer en ook geen kinderen. Ze had alleen ons en we waren gek met haar en zij met ons. Nu moet er heel veel gebeuren! Haar A.O.W en abonnementen, enz. moeten stop gezet worden, de notaris zit te wachten, de bankrekening moet geblokkeerd, bloemen moeten besteld..... Noem maar op! Haar kamer moet zo spoedig mogelijk leeg in het bejaardenhuis....
Tja......Geen tijd voor verdere publicatie op dit moment, maar dat zullen jullie me nu niet kwalijk nemen. Ik ga straks even scrappen: ben bezig met een leuk en stoer Piratenboekje van karton en piratenpapiertjes. Na zaterdag hoop ik dan wat foto's van het werk te maken en te publiceren.
Ik hou jullie dan kort op de hoogte van andere scrap-werkzaamheden.
Dag-dag, liefs, Scrappy Jen D.

Geen opmerkingen: