design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zaterdag 7 juli 2007


Ik heb iets leuks ontdekt in gewone bottlecaps, oftewel flessendoppen.
Ik peuter het plastic laagje uit de cap en dan plak ik er met Tacky Glue een leuk plaatje in met eventueel een brad ( de splitpennetjes knip ikk eraf!). Let op!!! Geen tape gebruiken, want dit gaat in de oven: en daar kan de tape niet tegen!
Dan bestrooi ik alles met een dikke laag Embossing Powder CLEAR en hup, de oven in op ongeveer 125 graden celcius. Ook doe ik dit op chipboard en op de openingslipjes van blikjes limonade. Zie tweede rij helemaal rechts: dit lipje bestrooide ik met gele embossing poeder. De resultaten zijn erg mooi en het is zoooooo leuk te doen!
Als ik het even niet meer weet, maak ik zulke dingen en dat brengt me altijd weer op super-ideetjes. Bovendien vind ik het geweldig om van niets IETS te brouwen. Dit kost dus geen geld!

Geen opmerkingen: