design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zaterdag 7 juli 2007


En zo heb ik mijn eigen fotootje gescrapt in het romantische boekje voor het Bruidspaar.
Heb een gouden hart (stickervel) op een handgeschept papier geplakt en het hart uitgeknipt. Hartjes er met roze sakura gelpen in getekend. Wat bloemen erbij (Hortensia, oa) en wat champagne-glazen (embellishments) erbij. Mooi achtergrondje bewerkt met hoekpons, wat inkt erbij langs en natuurlijk mocht de handgeschreven tekst niet ontbreken.
Hat allerbeste voor de twee tortelduifjes in het Engels, want dat ligt me toch het best!
EN DAN TE BEDENKEN, DAT IK ZELF AS DINSDAG AL 15 JAAR MET MIJN PETER BEN GETROUWD!
EN DAAR BEN IK BEST TROTS OP, WANT TROUWEN IS GEEN KUNST, MAAR GETROUWD BLIJVEN!!!!!
Het is geven en nemen, maar meer geven dan nemen.......
En...Het allerbelangrijkste????
Dat je elkaar's maatje bent en dat je elkaar voor de volle mep kunt vertrouwen!!!

1 opmerking:

Marjolein zei

Leuk geworden die pagina Jen!! Ziet er goed uit!! En 15 jaar...wat een eind he? Ik lig voor, 5 jaar zelfs ha, ha! maar je hebt gelijk, ...... trouwen gaat zomaar, maar de rest....daar moet je wat voor doen!