design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zaterdag 7 juli 2007


Een Huwelijks-scrapboekje voor een collega, die gisteren trouwde!
De grote bloemen zijn eerst op het papier genaaid. Daarna is met dit papier het karton beplakt. De bloemen heb ik eerst met draad vast gezet voor de stevigheid. De S en de J zijn de initialen van het paar en de hoeken zijn met een hoek-pons bewerkt. Het doorschijnende rood en groen staan voor passie en het frisse van het paar: jong gehuwden.
De roos heb ik uit de trouwkaart geknipt!!! De rest van de kaart heb ik ook in het boekje weer gebruikt, maar uit respect voor de privacy van mijn collega zal ik dat niet publiceren!
Het Bruidspaar was er reuze blij mee en daar ging het om.
Het was wel ff stressen, want het moest netjes en AF!!!!
Nu...Het lukte!
Bruidspaar: ik wens jullie heel veel geluk!

Geen opmerkingen: