design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

maandag 14 juni 2010

Flowers and plants in the yard/ Bloemen en planten in de tuin.













Ik geniet heel bijzonder van de mooie bloemen en planten in de tuin!
Iedere dag weer verwonder ik mij erover hoe mooi de natuur kan zijn en wat het ons geeft!
Ik ervaar de rust in de tuin ondanks spelende kindertjes.....
Ik geniet van de intense kleuren en van de prachtige vormen van de bloemen en blaadjes...Het wonder, dat er al vruchtjes komen. Zelfs al kleine rode aardbeitjes en mijn zelf (uit zaad gewonnen) pompoenplantjes....
Die ik heel erg moet beschermen tegen slakken!
Mijn komkommerplant heeft al twee piepjes van komkommmertjes, maar ach...wat aandoenlijk!
Heerlijke bloemen en planten, die mij iedere dag weer blij maken! Zelfs de hond geniet mee!
Every day I enjoy the wonder of the flowers and the plants in the yard!
Wonderful colors and shapes and how much I enjoy the beauty of all!
It makes me peaceful and humble!
Enjoy life!
Love, Jen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

wat lekker veel planten heb je daar .

Groetjes, lilly

scrappy jen d zei

Ja, ik heb heerlijk veel planten!
Binnen heb ik er maar twee...
Ben niet zo'n binnenplantfiguur.
Hou er meer van om lekker buiten te zijn en met mijn handen in de aarde te wroeten. Word ik rustig van....
Ben nogal druk van mezelf, ha, ha.
Liefs, Jen.