design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zondag 27 juni 2010

Stadsloop Appingedam/ Run Appingedam.




Gisteren hebben Peter en ik de Stadsloop van Appingedam gerend.
Het was bloedheet, maar goed.....geen reden om het niet te proberen!
Moet eerlijk bekennen: met dit warme weer ben ik ontzettend LUI als het om rennen gaat! Stofzuigen, ramen lappen, de was of eten koken? Geen probleem, maar aan rennen in die hitte? Bah! Maar we gingen toch en we hebben het gehaald! Zo te zien aan Peter was het erg zwaar voor hem! Hij rende de 5 km in 22 minuten en ik deed de 5 km in 29 minuten.
Niet slecht voor twee amateurtjes!
Enne...ik heb een kop vol krullen en ben er heel erg blij mee!
Fijne zondag, lieve groetjes, Jen.

Last night Peter and I did the RUN of Appingedam. It's a track of 5 kilometers.
It was soooooooooooo terrible warm! Too warm to run and I must admit: I am very, VERY LAZY when I have to run in that heat! I hate it! I like to run in the rain....
But we did go and we both made it. Peter looks terrible....You can see at his face how warm it was....And how heavy!!!
Peter did the run in 22 minutes and I did it in 29 minutes.
Not bad for two of us!
And....I changed my hair! I bought a head full of curls and it makes me sooo happy!
Have a wonderful sunday,
Lots of love,
Jen.

2 opmerkingen:

Mireille zei

jeetje meis!!! stelletje bikkels!!!
ongelooflijk!!!
Vind het een super prestatie.. en de krullen staan goed!!

scrappy jen d zei

Dank je, lieve Mireille....
Maar hetgeen jij iedere dag presteert in het ziekenhuis?
Da's pas afzien en jij bent de BIKKEL in onze ogen, hoor!
Dank je voor je complimenten.
Ik ben blij, dat je de curls leukie vindt!
Liefs, Jen.