design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zaterdag 6 november 2010

Fairytale Event: Prima Marketing.














Op het EVENT maakte ik dit prachtige tasje!
Het papier, de bloemen en alle spullen zijn van PRIMA MARKETING en het was een FEEST hiermee te werken! Ik heb het boekje met hele oude foto's bescrapt.
Mijn ouders woonden in de zestiger jaren in een flatgebouw. Wij op de tweede woonlaag en schuin onder ons woonden tante Thea (uit Sneek) en oom Appie. Oom Appie werkte op de AKZO in Delfzijl en tante Thea was een verpleegster. Zij werkte niet meer, want ze zorgde voor de drie kinderen in hun gezin: Anita, Pieter en Bertje.
De kinderen waren als zus en broers voor mij, want ik was alleen thuis. We groeiden gevieren op en wij hadden veel plezier, terwijl onze ouders ook de beste vrienden waren. Het was een warme en geeweldige tijd! Al het lief en leed werd gedeeld en het voelde alsof we familie waren. Helaas was Bertje erg astmatisch en was verandering van lucht beter voor het manneke. De familie kocht een huis in Gasselte en we bezochten ze vaak. Ik logeerde er ook regelmatig. Maar dan....
Dan gaan de kids het huis uit: studeren, trouwen, enz.
De ouders hebben het druk met andere dingen en de vriendschap verwatert.
Dan de trieste berichten, dat tante Tetske overleed aan borstkanker en oom Appie niet lang daarna ook heen ging...
Beide veel te jong....
Maar....Mijn liefdevolle herinneringen aan deze geweldige lieve mensen draag ik als schatten bij me!
Ik hoop, dat Anita, Pieter en Bert ergens in den lande gelukkig zullen zijn en dat ook zij met warme gevoelens terug zullen denken aan de prachtige tijden, die wij als kinderen beleefden in de Polluxstraat.
Fijne avond,
Jen.

Geen opmerkingen: