design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zaterdag 13 november 2010

Lantaarntje van Rosa Dotje.





Jullie hebben vast en zeker al wel gezien, dat Gepke (Your Zoap) een prachtige papier- en stoffenlijn heeft ontworpen! Het heet Rosa Dotje en nu heb ik voor haar dit lantaarntje gemaakt. Omdat er vier glaasjes in zitten, lijkt het me niet handig het haar toe te sturen.
Maar gelukkig heeft Gepke voor al haar designteam meiden een gezellige dag op stapel staan! Dat komt dan heel erg goed uit, want dan kan ik het haar gewoon overhandigen.
Ben nog druk met de Rosa Dotjes stofjes, maar ik ga nog niets verklappen. Jullie zien het vanzelf!
Dag en bedankt voor al jullie lieve reacties,
Jen.

10 opmerkingen:

Riet zei

Wowwwww Jenny,Wat schitterend gemaakt,zo mooi papier en kleuren.
Prachtige details heb je gebruikt.

Liefs Riet.x

scrappy jen d zei

Dank je voor je lieve reactie, Riet!
Hug, Jen.

Stempelhexe zei

Eine traumhaft schöne Laterne, ich bin hi und weg.

LG
Ulla

Anoniem zei

lieve Jen,

wat een schattig lantaarntje is dat zeg.Een echt pronkstukje

groetjes, Lilly

Jeanet zei

wat een superrrrr lantaarntje Jenny...hopelijk zien we elkaar gauw ;)Fijne zondag
Liefs Jeanet

Splashes of Pink and Mint zei

Owww.... wat een schatje Jen!!!! Dat zal Gepke weer prachtig vinden! Ik heb er al zin in hoor, een lekker dagje samen met de meiden in de loods van Gepke. Lijkt me zo ontzettend leuk om jullie allemaal eens een keertje in het echt te ontmoeten!
Nog een fijne zondag!
Liefs, Elly

scrappy jen d zei

Hoi lieverds,
Ik kijk ook enorm uit naar DE DAG BIJ GEPKE!
Heerlijk om elkaar te zien, lekker bij te kletsen en gewoon eens heerlijk met elkaar aan de fröbel te gaan!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes,
Jen.

a portland granny zei

What a beautiful piece of work! You've been busy, with the children and the visitor (Christmas ?) and the two cards you made for a challenge. I admire your abiities to get so much done. I use the translator to read and you would laugh at how it comes out sometimes. It certainly isn't the way you speak English, which is perfect. But it has enough that I get the gist of what your post is about.

Christmas is coming!!

Unknown zei

Ik was wat aan het googlen voor blogs, over scrapbooken en ik kwam bij de jouwe terecht.
Waauuw wat een schattig lantaarntje heb je gemaakt. Ik ga jou blog zeker volgen.

Liefs,
Kelly

Je@net zei

WOW Jen, wat ziet dat er super schattig uit zeg! Prachtig projectje geworden, meis.