design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

maandag 27 december 2010

COMPUTERCRASH....

Lieve allemaal....
Wat kan ik zeggen?
Op de tweede Kerstdag heeft mijn computer het begeven en Peter denkt, dat er deze keer niets meer te redden valt....
Ik ben dus een hoop mailadressen en opgelslagen foto's + werk kwijt, want ik had nog niet alles op de schijf gezet.
Tja....
Ik mag af en toe even op de bedrijscomputer, maar dat houdt in, dat er ook een hoop cookies, enz. mee naar binnen komen en daar zit mijn mannetje niet op te wachten. Vergeef me wanneer ik even niet zo vaak meer blog. Ik hoop spoedig een ander eenvoudig computertje aan te schaffen, waarmee ik weer helemaal uit de voeten kan! Verder zijn we erg druk met de 18e verjaardag van onze oudste zoon Björn.
As woensdag is het zover! Dan vieren we zijn verjaardag en tevens het afscheid op zijn kinderdagverblijf. Achttien is de limiet! Dan moet je "weg"....
Gelukkig is er de Sterke Beer en daar voelt Björn zich al helemaal thuis! De andere kindjes kunnen dan ook niet wachten totdat hun "grote"(kleine) vriend zich bij hen zal voegen. Ook Björn voelt zich helemaal thuis in de Sterke Beer. We hebben dus nog drukke dagen voor de boeg, want we willen het afscheid denderend vieren: met leuke afscheidscadeau's voor de leidsters en de kinderen en taart!
Ik zal zeker foto's maken van alles, dat beloof ik jullie!
Voor nu een goede avond en lieve groetjes, Jen.

2 opmerkingen:

a portland granny zei

I am sorry about your computer. You must feel lost!! Hope you get it fixed before the big birthday comes around!! What a lot of fun and excitement!

You must still be on Holiday--hope you are at least. So...have fun!!

Anoniem zei

Lieve Jen,

och, dat is niet zo leuk.Als je geen computer hebt,merk je pas hoe je dat ding mist.

In ieder geval heel veel plezier met de verjaardag en het feest.

Allemaal de groetjes, Lilly