design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zondag 26 december 2010

De laatste Kerstgroet voor jullie allen!

Door een rare novembermaand met veel verdriet was ik 's avonds niet thuis, waardoor mijn Kerstkaartenproductie bijna nihil was.
Vele van mijn lieve en dierbare vriendinnen hebben hierdoor een gekochte kaart ontvangen (of ontvangen het nog) en dat stuit me wel een beetje tegen de borst!
Vandaar, dat ik voor jullie allemaal nog maar even een Kerstkaart heb gescrapt.
Bij deze lieve mensen: voor jullie allen!
De laatste Kerstgroet van 2010 voor jullie van mij!
Big hug,
Jen.

1 opmerking:

nora zei

Hoi Jen,leuke foto's van de kerst heb je gemaakt.Hoop dat volgend jaar wat rustiger voor jullie zijn.Wens jullie allemaal een fijn uiteinde toe ,en een heel goed en fijn en gezond 2011 toe.liefs Nora