design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

maandag 13 februari 2012

Doosjes.


Met heel veel moeite heb ik deze twee cadeaudoosjes in elkaar geplakt. Je kunt ze zo uitdrukken en dat is wel fijn! Ik word wel inventief: ik zet mijn voet op de bladzijde en trek dan met mijn rechterhand heel voorzichtig de vormpjes uit het papier.
Ook de bloempjes en de labeltjes haal ik op deze manier uit het papier.
Met deze twee ben ik dan ook al weer heel blij en.....ik probeer te haken, want ik moet weer kracht in mijn vingers krijgen. Ik hou jullie op de hoogte.
Fijne dag, Jen.

7 opmerkingen:

Inge zei

wat een lieve doosjes Jen, vind het heel knap dat het je lukt op deze manier,
ik ben een beetje blog en papier moe, ben nu aan het haken geslagen en tussen door borduur ik een stukje. Ben je dus niet vergeten hoor, maar zit heel weinig tijd achter de laptop,
dikke knufff van mij

Fia zei

Schattige doosjes heb je gemaakt....ook al gaat het denk ik niet makkelijk heb je een goeie oplossing gevonden...knap hoor..

groetjes Fia

Anoniem zei

wat een lieve doosjes zijn dat,schattig.

Gaat dat wel met je handen om te haken???kijk maar uit hoor

Liefs,Lilly

scrappy jen d zei

Lieve vriendinnen,
Dank voor jullie lieve berichtjes.
Inge ook al aan het haken en borduren?
Wat leuk en ja Lilly...je hebt gelijk: na ongeveer 10 stokjes zegt het pootje toedeledokie!
Ik doe rustig aan, hoor, dat beloof ik!
Jullie allemaal bedankt voor de lieve woorden,
knuffel voor jullie, Jen.

Unknown zei

Ik vind je doosjes prachtig geworden en hoop dat je snel weer wat beter uit voeten kan..met je handen in dit geval voor jouw.
groetjes,Lean

scrappy jen d zei

Ha, ha...ja, da's een goeie, Lean!
Daar ga ik dan ook helemaal voor! Ben nu nog bezig met een Valentijnshart, maar goed....dan is het maar iets later klaar!
Wat in het vat zit, verzuurt niet is het aloude spreekwoord.
Dank voor je lieve berichtje,
Jen.

scrappy jen d zei

Ha, ha...ja, da's een goeie, Lean!
Daar ga ik dan ook helemaal voor! Ben nu nog bezig met een Valentijnshart, maar goed....dan is het maar iets later klaar!
Wat in het vat zit, verzuurt niet is het aloude spreekwoord.
Dank voor je lieve berichtje,
Jen.