design team member luzifi. Look at www.luzifi.com

zaterdag 11 februari 2012

Marianne Design Challenge Blog LIEFDE .

Ik zit in het Design team van: Your Zoap,  Marianne Design Challenge Blog en Luzifi.
De afgelopen weken voor mijn breuken en hersenschudding had ik al heel erg hard in het voren gewerkt.
Vraag me niet waarom, maar misschien had ik een voorgevoel, dat er iets met me zou gebeuren!
Helaas ben ik wel wat in de war af en toe....
Heb dan een verjaardagskaart wel heel erg laat gepost op mijn blog, terwijl de nieuwe challenge op 9 februari voor het Marianne Design Challenge Blog al weer van start ging!
Hiervoor mijn welgemeende excuses!
Bij deze plaats ik de nieuwste challenge: een kaart, die natuurlijk helemaal in het teken staat van LIEFDE!
Hier is "ie" dan: helemaal gemaakt met Marianne Design producten, hetgeen ook de voorwaarde is.
Marianne zelf stelt weer een mooie prijs ter beschikking!
Ga dus maar eens kijken en doe gezellig mee!
Groetjes, Jen.

Geen opmerkingen: